Selasa, 19 Mac 2013

Warkah Kehidupan (I): Pengenalan

Serba ringkas ingin gua senaraikan perjalanan hidup gua sehingga ke hari ni:

Tempat-tempat yang gua pernah menetap dan bersekolah
- Kem Desa Pahlawan, Kelantan (baby lagi time ni)
- Kangar, Perlis (Tadika KEMAS)
- Kem Genting Klang, KL (Tadika KEMAS, SK Wangsa Melawati)
- Kem Penrissen, Sarawak (SRB Mejar Jeneral Dato' Ibrahim)
- Pasir Mas, Kelantan (SK Dato' Abdul Hamid 2)
- Kem Genting Klang, KL (SK Desa Setapak, SMK Wangsa Melawati, SM Sains Alam Shah, Kolej Matrikulasi Melaka)

Tamat je matrik dengan pointer yang tak seberapa (kuikuikui), gua pun melangkah masuk ke menara gading (alhamdulillah)
- Alor Gajah, Melaka (UniKL MICET)

Habis je 4 tahun, gua gi interview Halal Executive Programme (HEP) anjuran Halal Industrial Development Corporation (HDC) dengan kerjasama KFCH College dan melapor diri pada 2 Mei 2012
- Puchong, Selangor (Kursus Eksekutif Halal HDC-KFCH College)

Abes kursus 6 bulan pada 31 Oktober 2012 yang lalu, gua cuma duduk rumah je sambil mencari peluang pekerjaan dalam bidang makanan dan halal yang merupakan bidang yang gua belajar.

Cukup dulu setakat ni. Gua akan sambung dengan lebih details pada entry akan datang. Yang kat atas tu cuma intro je dulu. Hehe.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan