Sabtu, 23 Mac 2013

Nak mula dari mana?

Heso! Apa khabar semua?

Seperti yang diketahui dari awal-awal post, gua masih baru dalam arena blog-ing ni. Walaupun baru, gua ada banyak benda nak share kat sini tapi disebabkan terlalu banyak nak share, gua jadi pening nak mula dari mana.

Gua prefer untuk post secara kronologi tapi kalau buat macam tu, lambat lah pulak nak sampai ke event yang berlaku pada 2013.

Haish.

Maybe gua boleh mula dengan pengalaman masa gua belajar kat MICET. Ke masa kat matrik? Ke masa praktikal?

Arh :S

p/s: Gua post semua pengalaman adalah untuk dijadikan memori gua, bukan untuk riak mahupun takabbur. Sape yang nak baca, boleh baca. Tak nak, takpe. Gua tak tau life span gua banyak mana, jadi gua seboleh-boleh nak post segala yang ada dalam kepala gua sekarang ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan