Sabtu, 11 September 2021

Back for Good

 Assalamu'alaikum & salam ukhuwah, semua!

Akhirnya aku berjaya log in Blog ni selepas sekian lama. Hahah.

Sempena CR7 debut untuk Man Utd malam ni, aku pun nak debut lah sekali lagi kat blog ni 👻

***

Sebenarnya aku terlupa emel apa aku guna dan bila aku dah tau emel yang aku guna, password pulak aku tak ingat.

Ada lah jugak beberapa sahabat yang contact kat FB Messenger. Terima kasih sebab baca blog yang tak seberapa ni. 

Cuma yang menjadi masalah bila dorang chat kat FB Messenger tu, chat dorang masuk kat tempat lain. Bila aku log in FB guna HP, aku tak nampak chat dorang ni. Sampai ada chat 2 tahun sebelum tu. 

Aduh, sorry2. Aku serius rasa bersalah 🙏

***

InshaAllah lepas ni aku cuba untuk online dengan lebih kerap dan akan cuba menjawab soalan2 korang yang minat nak join Tentera ni 😁

.

.

.

Salute! 💂


Tiada ulasan:

Catat Ulasan