Ahad, 13 September 2015

Assalam, semua :)

Gua memahami ada di antara korang yang nak join ATM tapi tak tahu mana nak dapat maklumat dan gua mewujudkan blog ni dengan harapan dapat membantu semua yang ada di luar sana untuk memahami dan lebih mengetahui berkenaan ATM.

Walaubagaimanapun, disebabkan kekangan masa dan kursus yang gua hadiri membuatkan gua tak dapat update blog ini. Oleh itu, korang semua dialu-alukan untuk contact gua di FB gua terus jika gua lambat respon komen korang :)

FB gua: Malqimi Al-Fateh

2 ulasan:

  1. bagus blog nie...
    banyak berkisar tentang tentera...
    saya pon sebenarnya suka juga dgn badan-badan beruniform ni... tentera dan polis...
    sampaikan nak cari calon suami pon mesti nak antara dua golongan ni, hahaha....
    semoga anda berjaya dalam bidang ketenteraan yang anda ceburi...
    Inshaa-ALLAH, doa rakyat Malaysia sentiasa mengiringi perwira-perwira negara..

    BalasPadam
  2. mana cerita komando part 2?? x jumpa pulak. hahha

    BalasPadam