Isnin, 11 Ogos 2014

Memenuhi undangan perkahwinan

10.08.2014 yang lepas (semalam. haha.), gua dapat 4 jemputan ke majlis perkahwinan. Daripada 4 undangan tu, 3 je gua dapat attend. Tu pun, yang last tu gua sampai kul 8 malam. Haha. Mana tak mengamuk pengantin. Mana taknya, masa nak sama je, dari jam 1100 sampai 1600. Gua ni naik kereta je. Kalau naik kapal terbang, boleh la kot gua singgah ke semua tempat.

Apa-apa pun, layan sket gambar2 kahwin member2 gua ni.


Sebelum keluar mencari hadiah

 Di majlis perkahwinan sahabat gua, Ezzat Rasydan dan pasangan, Ilham Fitriah

Memotong kek di Laman Pengantin, Taman Melawati

Di perkahwinan Dalila dan Suhairi di Wisma LJT, Taman Melawati

Rumah terakhir gua pergi. Pengantin pun da salin baju da. Datang pun kul 815 malam. Tapi special sket la gua datang. Sebab dapat makan malam satu meja ngan pengantin. Hehe.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan